Aqua  Aeroobika
Treening toimub rinnuni vees, kus keskkonna erilisust kasutades saavutatakse hoopis teist laadi kehaline aktiivsus. Vees on pulsisagedus madalam ning treenida saab intensiivsemalt. Vesiaeroobikas koormatakse kõiki lihaseid, liigesed aga pääsevad põrutustest ja venitustest.


Pilates
Pilates – tehnika, mille abil tugevdatakse sügaval asetsevaid kõhu- ja seljalihaseid. Pilatese abil õpitakse oma keha tasakaalukalt kasutama ning süvalihaste treenimisest saab omakorda tuge selgroog, mille treenimine vähendab seljavaevusi.

Kogu keha treening
Mõõduka tempoga treeningtund, mille jooksul põletatakse organismi ladestunud rasvasid. Treening algab soojendusega, peale mida sooritatakse ringselt paigutatud treeningjaamades vaheldumisi ja väikeste pausidega harjutusi kasutades stepp-pinke, kange, hantleid ning jõusaali seadmeid. Treening lõppeb taastava venitusega. Treening sobib nii algajatele kui edasijõudnutele.

Callanetics

Callanetics on treeningprogrammi, mis keskendub poos, venitades ja pulseeriv lihaseid.

Treening jõusaalis
Näidistrenn treeneri juhendamisel, kus näidatakse ja õpetatakse kuidas kasutada jõusaali seadmeid ning sooritada harjutusi õigesti.